Szkolenia interpersonalne
Asertywność
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie adresowane jest do osób, którym sprawia trudność odmawianie, a także do tych którzy już potrafią powiedzieć „nie” ale nie zawsze czują się z tym komfortowo. Będziemy pracować nad postawą asertywną w kontekście pracy, jednak nabyte umiejętności będą też mogły znaleźć zastosowanie w życiu prywatnym.
Coaching i mentoring
Czas trwania: 3 dni
Szkolenie koncentruje się na takich zagadnieniach jak:
- postawa wobec ludzi,
- diagnoza potrzeb pracowników,
- wspólne cele i zadania,
- ćwiczenie technik służących w codziennej pracy w zakresie coachingu i mentoringu,
- ćwiczenie umiejętności konstruktywnego krytykowania.
Szkolenie przewiduje pracę nad konkretnymi przypadkami, z którymi uczestnicy stykają się w firmie.
Motywacja
Czas trwania: 1 dzień
Zrozumienie natury ludzkiej motywacji jest podstawą do skutecznego budowania relacji z klientem Uczestnicy szkolenie poznają psychologiczne aspekty ludzkiej motywacji, dowiadują się skąd bierze się entuzjazm i zaangażowanie, z czego wynika motywacja do zakupów uczą się identyfikować indywidualne mechanizmy motywacji u klientów, uczą się też sposobów docierania do wewnętrznych schematów motywacji, m.in. zadawania pytań tak, by lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Poznają rolę konfliktów wewnętrznych w motywacji do zakupów, rolę przekonań, wartości, uczą się identyfikować je u klienta.
Prezentacja i autoprezentacja
Czas trwania: 2 dni
W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:
- umiejętność publicznego perezentowania swoich poglądów
- skuteczne zmniejszanie tremy
- lepsze radzenie sobie z trudnymi pytaniami
- umiejętność korzystania z technik przydatnych do kreowania wizerunku osoby podczas autoprezentacji
- zwiększanie umiejętności perswazyjnych
Wiedza teoretyczna podparta zostanie licznymi ćwiczeniami praktycznymi.
Savoir vivre w biznesie i prywatnie
Czas trwania: 2 dni
Warsztaty adresujemy do:
- Menedżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menedżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
- Wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Sztuka prowadzenia dyskusji
Czas trwania: 1 dzień
Uczestnicy uczą się jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik ułatwiających obroną przez atakami rozmówców. Szkolenie uczy też wykorzystywania w dyskusji empatii i wiedzy na temat uczuć.
Wywieranie wpływu
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie kierowane jest do:
- osób zainteresowanych poznaniem metod i technik wywierania wpływu i przekonania oraz pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym kierunku,
- do osób, które w swojej pracy wpływają na decyzje i działania innych lub ich praca opiera się w dużym stopniu na kontaktach z innymi ludzmi (klientami, współpracownikami, podwładnymi).
Zarządzanie czasem
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie przeznaczone dla managerów i pracowników, którzy chcą podnieść swoją efektywność.
Korzyści:
- Umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy
- Precyzyjne określanie celów
- Umiejętność bezkonfliktowego delegowania zadań i organizacji relacji ze współpracownikami
- Asertywne radzenie sobie z „pożeraczami czasu”