Szkolenia interpersonalne

Asertywność

Czas trwania: 2 dni

Szkolenie adresowane jest do osób, którym sprawia trudność odmawianie, a także do tych którzy już potrafią powiedzieć „nie” ale nie zawsze czują się z tym komfortowo. Będziemy pracować nad postawą asertywną w kontekście pracy, jednak nabyte umiejętności będą też mogły znaleźć zastosowanie w życiu prywatnym.

Coaching i mentoring

Czas trwania: 3 dni

Szkolenie koncentruje się na takich zagadnieniach jak:

  • postawa wobec ludzi,
  • diagnoza potrzeb pracowników,
  • wspólne cele i zadania,
  • ćwiczenie technik służących w codziennej pracy w zakresie coachingu i mentoringu,
  • ćwiczenie umiejętności konstruktywnego krytykowania.

Szkolenie przewiduje pracę nad konkretnymi przypadkami, z którymi uczestnicy stykają się w firmie.

 

Motywacja

Czas trwania: 1 dzień

Zrozumienie natury ludzkiej motywacji jest podstawą do skutecznego budowania relacji z klientem Uczestnicy szkolenie poznają psychologiczne aspekty ludzkiej motywacji, dowiadują się skąd bierze się entuzjazm i zaangażowanie, z czego wynika motywacja do zakupów uczą się identyfikować indywidualne mechanizmy motywacji u klientów, uczą się też sposobów docierania do wewnętrznych schematów motywacji, m.in. zadawania pytań tak, by lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Poznają rolę konfliktów wewnętrznych w motywacji do zakupów, rolę przekonań, wartości, uczą się identyfikować je u klienta.

 

Prezentacja i autoprezentacja

Czas trwania: 2 dni

W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:

  • umiejętność publicznego perezentowania swoich poglądów
  • skuteczne zmniejszanie tremy
  • lepsze radzenie sobie z trudnymi pytaniami
  • umiejętność korzystania z technik przydatnych do kreowania wizerunku osoby podczas autoprezentacji
  • zwiększanie umiejętności perswazyjnych

Wiedza teoretyczna podparta zostanie licznymi ćwiczeniami praktycznymi.

 

Savoir vivre w biznesie i prywatnie

Czas trwania: 2 dni

Warsztaty adresujemy do:

  • Menedżerów i kierowników  wszystkich szczebli zarządzania, którzy aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menedżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • Wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie

 

Sztuka prowadzenia dyskusji

Czas trwania: 1 dzień

Uczestnicy uczą się jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik ułatwiających obroną przez atakami rozmówców. Szkolenie uczy też wykorzystywania w dyskusji empatii i wiedzy na temat uczuć.

 

Wywieranie wpływu

Czas trwania: 2 dni

Szkolenie kierowane jest do:

  • osób zainteresowanych poznaniem metod i technik wywierania wpływu i przekonania oraz pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym kierunku,
  • do osób, które w swojej pracy wpływają na decyzje i działania innych lub ich praca opiera się w dużym stopniu na kontaktach z innymi ludzmi (klientami, współpracownikami, podwładnymi).

 

Zarządzanie czasem

Czas trwania: 2 dni

Szkolenie przeznaczone dla managerów i pracowników, którzy chcą podnieść swoją efektywność.

Korzyści:

  • Umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy
  • Precyzyjne określanie celów
  • Umiejętność bezkonfliktowego delegowania zadań i organizacji relacji ze współpracownikami
  • Asertywne radzenie sobie z „pożeraczami czasu”