Szkolenia sprzedażowe
Autoprezentacja
Czas trwania: 1 dzień
Czy interesują Cię teorie dotyczące wystąpień publicznych? Jeśli tak, to tu znajdziesz jedynie praktyczne rady – jak poprawić swój wizerunek , jak być dobrym mówcą, jak pracować nad charyzmą.
Myślisz pewnie „gdyby było to takie proste…“ i słusznie. Zmiana wizerunku to proces , który trwa i wymaga Twojego zaangażowania. By proces ten przebiegał po Twojej myśli warto byś go zaplanował. Pamiętaj także, że trening czyni mistrza. Z pewnością udział w szkoleniu z przygotowanym zestawem ćwiczeń i kamerą gotową do akcji jest kamieniem milowym w Twojej osobistej przemianie.
Jesteś już gotów do zmiany?… Tak?… A co dokładnie chcesz zmieniać? Co jest Twoją mocną a co słabą stroną w autoprezentacji? Jak jesteś spostrzegany? Jak jest Twój wizerunek w pracy? A jaki w domu, wśród przyjaciół? Wiem, wiem… strasznie dużo pytań.
Na te i wiele innych pytań poznasz odpowiedzi biorąc udział w naszym szkoleniu dotyczącym autoprezentacji.
Coaching zespołów sprzedaży
Czas trwania: 3 dni
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów operacyjnych, dyrektorów, kierowników zespołów handlowych.
Zakres szkolenia obejmuje spektrum działania osób odpowiedzialnych za organizację i zarządzanie działem handlowym:
- budowanie zespołu,
- rekrutację i selekcję,
- planowanie celów,
- rozwój umiejętności członków zespołu sprzedaży.
Podstawy telemarketnigu
Czas trwania: 1 dzień
Warsztaty obejmują swoją tematyką podstawową wiedzę z zakresu prowadzenia sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem technik i sposobów prowadzenia rozmów handlowych przez telefon. Omówione zostaną podstawowe zasady, którymi powinien kierować się w swojej pracy sprzedawca, który chce odnosić sukcesy w kontakcie z klientami.
Uczestnicy będą mieli okazję do:
- poznania najważniejszych zasad prowadzenia handlowej rozmowy telefonicznej,
- rozpoznania i nauczenia się sposobów na poradzenie sobie z róznymi typami klientów,
- ćwiczenia skutecznych technik rozmów handlowych w tym zasad aktywnego słuchania, zadawania pytań.
Profesjonalna obsługa klienta
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie skierowane jest dla wszystkich zainteresowanych profesjonalną obsługa klienta.
’Trudny klient’
Cele szkolenia stanowią:
- polepszenie jakości pracy własnej uczestników i zadowolenia klientów, dzięki nabyciu umiejętności asertywnego reagowania na sytuacje trudne w pracy z klientem,
- zapobieganie wypaleniu zawodowemu uczestników szkolenia poprzez wypracowanie korzystnych sposobów reagowania na trudne sytuacje w obsłudze klienta,
- zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez eliminację agresywnych reakcji pracowników.
Techniki sprzedaży
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych poznaniem zaawansowanych technik sprzedaży. Korzyści uczestnictwa w szkoleniu to:
- poznanie własnych zdolności negocjacyjnych,
- poznanie przydatnych technik negocjacyjnych,
- poznanie metod przełamania impasu,
- poznanie procesów negocjacyjnych,
- praktyczne rozwijanie własnych kompetencji negocjacyjnych.