Szkolenia sprzedażowe

Autoprezentacja

Czas trwania: 1 dzień

Czy interesują Cię teorie dotyczące wystąpień publicznych? Jeśli tak, to tu znajdziesz jedynie praktyczne rady – jak poprawić swój wizerunek , jak być dobrym mówcą, jak pracować nad charyzmą.

Myślisz pewnie „gdyby było to takie proste…“ i słusznie. Zmiana wizerunku to proces , który trwa i wymaga Twojego zaangażowania. By proces ten przebiegał po Twojej myśli warto byś go zaplanował. Pamiętaj także, że trening czyni mistrza. Z pewnością udział w szkoleniu z przygotowanym zestawem ćwiczeń i kamerą gotową do akcji jest kamieniem milowym w Twojej osobistej przemianie.

Jesteś już gotów do zmiany?… Tak?… A co dokładnie chcesz zmieniać? Co jest Twoją mocną a co słabą stroną w autoprezentacji? Jak jesteś spostrzegany? Jak jest Twój wizerunek w pracy? A jaki w domu, wśród przyjaciół? Wiem, wiem… strasznie dużo pytań.

Na te i wiele innych pytań poznasz odpowiedzi biorąc udział w naszym szkoleniu dotyczącym autoprezentacji.

 

Coaching zespołów sprzedaży

Czas trwania: 3 dni

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów operacyjnych, dyrektorów, kierowników zespołów handlowych.

Zakres szkolenia obejmuje spektrum działania osób odpowiedzialnych za organizację i zarządzanie działem handlowym:

  • budowanie zespołu,
  • rekrutację i selekcję,
  • planowanie celów,
  • rozwój umiejętności członków zespołu sprzedaży.

 

Podstawy telemarketnigu

Czas trwania: 1 dzień

Warsztaty obejmują swoją tematyką podstawową wiedzę z zakresu prowadzenia sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem technik i sposobów prowadzenia rozmów handlowych przez telefon. Omówione zostaną podstawowe zasady, którymi powinien kierować się w swojej pracy sprzedawca, który chce odnosić sukcesy w kontakcie z klientami.

Uczestnicy będą mieli okazję do:

  • poznania najważniejszych zasad prowadzenia handlowej rozmowy telefonicznej,
  • rozpoznania i nauczenia się sposobów na poradzenie sobie z róznymi typami klientów,
  • ćwiczenia skutecznych technik rozmów handlowych w tym zasad aktywnego słuchania, zadawania pytań.

 

Profesjonalna obsługa klienta

Czas trwania: 2 dni

Szkolenie skierowane jest dla wszystkich zainteresowanych profesjonalną obsługa klienta.

 

‚Trudny klient’

Cele szkolenia stanowią:

  • polepszenie jakości pracy własnej uczestników i zadowolenia klientów, dzięki nabyciu umiejętności asertywnego reagowania na sytuacje trudne w pracy z klientem,
  • zapobieganie wypaleniu zawodowemu uczestników szkolenia poprzez wypracowanie korzystnych sposobów reagowania na trudne sytuacje w obsłudze klienta,
  • zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez eliminację agresywnych reakcji pracowników.

 

Techniki sprzedaży

Czas trwania: 2 dni

Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych poznaniem zaawansowanych technik sprzedaży. Korzyści uczestnictwa w szkoleniu to:

  • poznanie własnych zdolności negocjacyjnych,
  • poznanie przydatnych technik negocjacyjnych,
  • poznanie metod przełamania impasu,
  • poznanie procesów negocjacyjnych,
  • praktyczne rozwijanie własnych kompetencji negocjacyjnych.